Zwroty i reklamacje

ZWROTY:

Klient może w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówienia odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.

Wystarczy:

1. Wypełnić otrzymany formularz zwrotu.

2. Zapakować towar wraz z formularzem zwrotnym.

3. Odesłać na adres:

LISS Justyna Lis-Jarosz

ul. Balicka 325b/3

30 - 198 Kraków

Bezpośrednie koszty odesłania produktów ponosi klient.

Klient zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia towaru przed wysyłką.

Pieniądze za zwrócone zamówienie klient otrzyma niezwłocznie, nie później niż w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przez sklep przesyłki ze zwrotem.

Zwrot płatności nastąpi przelewem na konto na wskazanym przez klienta formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.

REKLAMACJA:

W przypadku złożenia reklamacji przez klienta należy:

1. Wypełnić formularz reklamacji.

2. Zapakować produkty wraz z formularzem reklamacyjnym i paragonem fiskalnym.

3. Odesłać na adres:

LISS Justyna Lis-Jarosz

ul. Balicka 325b/3

30-198 Kraków

- Reklamowany produkt powinien byś czysty,

- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl